Elvis Presley cupcakes







Min pappa och hans fru är och hälsar på över helgen. Min pappa gillar Elvis och jag gillar cupcakes, så när jag i Leilas bok Hello cupcakes! hittade ett recept på Elvis Presley cupcakes så var det givet vad jag skulle baka denna helgen.

Jag vet inte riktigt vad jag tycker. Jag gillar att det är banan och jordnätter i cupcakesen, men jag tycker inte själva chokladcupcaken och toppingen smakade lika gott som i Rocky Road- eller lakritscupcaksen jag har gjort tidigare. Cupcaken blev helt enkelt för mastig och för lite lätta och fluffiga.
Dotter Maxime med de nygräddade cupcakesen


Med topping...


... och med jordnötter ovanpå toppingen...

... och på bordet.

Kommentarer

  1. Har tyvärr svårt för banan i kakor, men gillar jordnötter. HAde varit mycket godare med något annat än just banan.
    //
    Björne

    SvaraRadera
  2. Hej Lena

    Loved jordnötter och banan muffinen. Du serverade även en helt makalös blåbärsmuffin med gegga på också. Me like. Du är verkligen på väg in mitt mag hjärta.-)

    Tack även om dieten är ur lag då karaktären är dålig när godis muffins dyker upp.

    mvh
    Magnus L

    SvaraRadera

Skicka en kommentar